Geen vraag te gek
088 973 06 00

Workshop in Rotterdam: Wat maakt jouw winkel uniek? (vol)

"De consument regelt zijn eigen zaakjes wel. Genoeg kanalen om informatie te krijgen. En vind je het niet, dan zoek je het op of vraag je het, desnoods online in een wereldwijde groep.”

Helaas, de workshop zit vol. Volgend jaar gaan we weer nieuwe workshops geven over identiteit. Wil je op de hoogte worden gesteld van nieuwe data, stuur even een mailtje.

Hoe speel je hier als ondernemer op in. Hoe zorg je dat je opvalt tussen de rest. En dat de klant jou vindt?

Kortom, hoe zet je jouw winkel neer als merk? Drie stappen zijn hierin belangrijk, je moet nadenken over de vragen:

-    Wie ben ik als ondernemer?
-    Wie zijn mijn klanten?
-    En hoe komen wij met elkaar in contact?

Tijdens deze workshop gaan we in op de eerste stap die daarin belangrijk is: Wie ben ik als ondernemer en hoe denk ik dat mijn klanten mij zien? Samen met inspirator Harry Bijl en Tom Kikkert (retaildeskundige) ga je aan de slag met jouw identiteit en imago. Eerst met een inspirerende presentatie, daarna met jouw eigen winkel.

En na de workshop krijg je een opdracht mee naar huis. Binnen twee weken verwachten wij die terug en maken we een individuele online afspraak om je te adviseren.

Daarna ben je kaar voor stap 2: Wie zijn mijn klanten?

In ’t kort:

Wanneer: 25 november - 19.00 tot +/- 21.30/22.00 uur (je mag ook 4 november naar Haarlem komen!). Vanaf 18.30 uur staan er broodjes en soep voor je klaar.
Waar: Rotterdam (locatie volgt)
Kosten: € 49,=

De workshop en coaching nadien zijn onderdeel van Retail 2030, het onderzoek wat INretail heeft uitgevoerd en je laat zien hoe de consument en de retail in 2030 is veranderd. Najaar 2019 volgt een actief programma waarmee leden aan de slag kunnen om (samen) te groeien richting de toekomst! 

 

 

 

 

Delen