Geen vraag te gek
088 973 06 00

Bestelzuilen en self-service kiosken event

Technologie heeft de relatie tussen klanten en bedrijven zo sterk veranderd dat de consument het nu voor het zeggen heeft en een goede winkelervaring belangrijker is dan ooit*

Jongere generaties brengen vaker een bezoek aan fysieke winkels dan oudere generaties. Dat is interessant, deze groep is namelijk niet alleen de klant van nu maar ook de klant van de toekomst.
Goed nieuws, alleen de customer journey is wel op de schop gegaan. Waar voorheen de oriëntatiefase ook vaak plaatsvond in de fysieke winkel is deze naar online verschoven. Met name millennials hebben zich online al goed georiënteerd en weten al veel als het gaat om prijs of producteigenschappen. Winkels worden bezocht voor een extra stukje ervaring. Belangrijke voorwaarden daarbij zijn gebruiksvriendelijke navigatie, eenvoudige betaalmethoden en integratie van technologie in de koopervaring.

Extra shopbeleving in de winkel door de integratie van technologie. Daar weet Prestop wel raad mee. Als dé partner op het gebied van interactieve winkeloplossingen kunnen zij je alles vertellen hoe jij extra traffic of exposure kunt genereren.

Wil je meer weten? Kom dan naar het bestelzuilen en self-servicekiosken event op 23, 24 en 25 mei in Son en Breugel. Meld je aan via onderstaande link.

Aanmelden

*Bron: Global Consumer Insights Survey (GCIS) van PwC

Delen