Geen vraag te gek
088 973 06 00

Informatiebijeenkomst: nieuwe geschillenregeling CBW-erkend

Op maandag 2 december organiseren we voor alle INretail woonleden een informatiebijeenkomst over de nieuwe geschillenregeling van CBW-erkend. Op 1 januari 2020 gaat deze nieuwe regeling in, zorg dat je hierop voorbereid bent!

De geschillenregeling van CBW-erkend Wonen is momenteel ondergebracht bij de Geschillencommissie Wonen. Heeft een consument een klacht? Dan kan hij of zij zich melden bij dit instituut. Dit gaat veranderen. Vanaf 1 januari 2020 gaat CBW-erkend over naar een nieuw onafhankelijk klachtensysteem. 

Lees hier de laatste stand van zaken over de nieuwe geschillenregeling

Belangrijkste veranderingen

De wijziging in de CBW-erkend voorwaarden betekent voor jou als ondernemer dat er een aantal dingen gaan veranderen. In dit artikel lees je een opsomming van alle veranderingen. Heb je nog vragen of wil je graag een toelichting op deze verandering? Kom dan 2 december naar de voorlichtingsbijeenkomst waar het nieuwe klachtensysteem nogmaals wordt toegelicht. Natuurlijk kan je dan ook al je vragen stellen aan onze branchespecialist Bert-Jan van der Stelt.

Praktische informatie:

Datum: Maandag 2 december
Tijd: 10.00 - 12.00 uur (inclusief lunch)
Locatie: Het Retailhuis in Zeist
Door: Bert- Jan van der Stelt 

Meld je aan! 

* verplichte velden

Delen