Workshop Consumentenrecht

Vragen?
Bel ondernemersservice!
088 973 06 00

Natuurlijk ben je blij als de consument juist bij jou die nieuwe bank, keuken of boxspring koopt. Toch kan de verkoop van een product soms vervelend aflopen. De consument komt met een (onterechte) klacht. Wat zijn dan de stappen die je moet zetten?

Op 5 maart 2018 organiseert INretail speciaal voor haar woon- en bruidsmodeleden een workshop consumentenrecht. Zodat jij weet welke stappen je moet zetten wanneer de consumenten met een (al dan niet gegronde) klacht terugkomt. 

In deze workshop wordt aandacht besteed aan de volgende onderwerpen;

  • Hoofdlijnen consumentenrecht;
  • CBW-voorwaarden en geschillencommissie;
  • Actualiteiten (richtlijnen);
  • Klachtafhandeling

Datum: 5 maart 2018
Locatie: Arnhemse Bovenweg 100, Zeist
Tijd: 9.00 uur - 14.00 uur
Ledentarief: €125,- voor de eerste deelnemer uit de organisatie, €90,- voor een tweede en volgende deelnemer uit de organisatie. Inclusief lunch. 


Aanmelden workshop consumentenrecht

Tags
Contactpersoon
Edwin Hunneman
Edwin Hunneman
Jurist Huur & Recht
088 973 06 54

Gerelateerd aan dit artikel

Delen