De Grote INretail Ronde
7 – 11 maart 2022

Kies retail. Kies dichtbij. Met deze boodschap doet INretail een oproep aan lokale politici om de uitgestoken hand van de retail aan te nemen. Winkels en ambachten zijn van onschatbare waarde voor onze dorpen en steden. Retail en politiek kunnen samen zorgen dat wat uniek is voor Nederland, niet verloren zal gaan. Doe mee aan De Grote INretail Ronde en zorg dat we bij jou op bezoek komen!

De campagne

De Grote INretail Ronde is een campagne om aandacht te vragen voor de retail in de gemeenteraadsverkiezingen. In de week van 7 tot 11 maart 2022 rijden wij met onze gele Volkswagen bus door heel Nederland. We bezoeken dorpen en steden en gaan het gesprek aan over de toekomst. We ontmoeten ondernemers, bestuurders, politici en lokale media. We willen dat het belang van de retail lokaal nóg beter op de kaart komt te staan.

Praktische informatie

  • INretail kiest uit alle inzendingen 10 centrumgebieden
  • Datum De Grote INretail Ronde: 7-11 maart 2022
  • De plaatst voldoet aan onderstaande voorwaarden*
  • Deadline motivatie: 7 december 2021 (gesloten)
  • Deelname is gratis
Aanmelden
De Grote INretail Ronde
Gemeenteraadsverkiezingen 2022 1

Waarom meedoen?

  • Aandacht voor het belang van winkels in jouw plaats.
  • Inspirerende ontmoetingen met ondernemers, bestuurders, politici en lokale media.
  • Media aandacht voor jouw plaats.
  • We zetten lokaal ondernemerschap en retail in het zonnetje.

Ja ik doe mee!

Ben jij als ondernemer trots op de aanpak van jouw dorp of stad of vindt je juist dat er meer visie nodig is? In beide situaties zijn we op zoek naar jou!

Meld jouw plaats aan voor De Grote INretail ronde door een motivatie achter te laten. Wie weet staan wij in maart met onze gele bus bij jou op de stoep.

Voorwaarden

Meedoen met jouw plaats? Er zijn slechts vijf voorwaarden.

Het centrumgebied:

  • heeft een heldere visie op de toekomst;
  • heeft een bijzondere troef, zoals goede bereikbaarheid of schoonste winkelstraat;
  • bestaat uit minimaal 15 winkels;
  • werkt actief samen met stakeholders uit het gebied;
  • heeft concrete voorbeelden van acties die in het verleden zijn genomen om het centrumbied aantrekkelijker te maken.

Samen werken we aan gezonde en levendige dorpen en steden, klaar voor de toekomst!