Programma

Op dinsdag 23 april 2024 vindt het INretail ledenevent: Nieuw Perspectief plaats. De dag staat geheel in het teken van nieuwe businessmodellen. Bekijk op deze pagina het programma.

Wat een succes, we zitten vol. Wil je op de wachtlijst? Meld je dan hier aan!

 

Meld je aan voor de wachtlijst

Erik-Jan Mares –
Zeeman 

Bij Zeeman houden we van zuinig. Niet alleen zuinig op geld, maar ook zuinig op mens, maatschappij en milieu.” Zeeman kiest heel duidelijk voor de lange termijn. Dat betekent dat ze koers kunnen houden, ook als het een keer wat minder gaat.  Erik-Jan Mares -CEO neemt je mee in de ontwikkeling van de Zeeman-purpose en de uitdagingen van het ondernemerschap.

Kristel Vanderlinden –
FutureKind

FutureKind houdt zich bezig met futureproof inzichten voor organisaties in hun toekomstgroei. Dit is de eigen onderneming van Kristel Vanderlinden. De toekomst, de verandering hiervan en nieuwe retailmodellen zijn belangrijk voor elke onderneming. Hier vertelt Kristel samen met Tim van Gielen meer over tijdens het ledenevent.

Tim Gielen –
Wave of Engagement

Tim Gielen is niet alleen eigenaar van Wave of Engagement maar is ook keynote spreker en bekend van de podcast #teamretail. Met al deze kennis en ervaring presenteert Tim samen met Kristel Vanderlinden zijn visie op de veranderende tijdgeest en nieuwe retailmodellen.

Kees de Jong –
NL groeit

Groeien. Het is een leerproces en voor iedereen toegankelijk. Groeiexpert en oprichter van NLgroeit, Kees de Jong, deelt zijn kennis over groeitechnieken, hoe je jezelf kunt ontwikkelen als betere leider en geeft inzichten over het geheim achter groei. In samenwerking met het Erasmus Centrum for Entrepreneurship heeft Kees speciaal voor ondernemers die streven naar groei, zowel persoonlijk als voor het bedrijf, het GroeiCollege opgezet. Je ontdekt het tijdens het ledenevent!

Justin Jansen –
Erasmus Universiteit

Om relevant te blijven, vandaag én morgen, moet je een fundamenteel andere kijk op je klanten hebben. Het is nu of nooit. Het consumentengedrag verandert snel. Belangrijke trend en ontwikkelingen zorgen voor onvermijdelijke veranderingen in klantgedrag. Dat heeft enorme consequenties op retail als sector. Deze onvermijdelijke veranderingen hebben als vervolg dat je als retailondernemer niet stil kunt blijven staan. Prof. dr. Justin Jansen van de Erasmus Universiteit neemt je mee in het onderzoek naar nieuwe businessmodellen.

Arthur Feenstra –
OFM

Arthur Feenstra van OFM gaat tijdens het ledenevent in op de kracht van rebranding. Hij schuift aan op de bank bij prof. dr. Justin Jansen en vertelt meer het aangepaste businessmodel van OFM. Met deze rebranding onthult het merk, community én boetiek warenhuis, de beste versie van zichzelf. Compleet met nieuwe huisstijl en meer focus op inspiratie.

Fred van Beek –
Eijerkamp

Eijerkamp, van matrassenfabriek tot woonwinkel van de toekomst: het was én is een bijzondere reis. Fred van Beek, CEO van Eijerkamp vertelt op de bank bij Justin Jansen alles over deze bijzondere reis, de aanpassingen die zij gedaan hebben in hun businessmodel en meer.

Kai Janssen –
Decathlon

Decathlon komt met een nieuwe purpose: “move people through the wonders of sport”. Kai Janssen, Head of Retail bij Decathlon Nederland, vertelt over deze transitie en de continue aanpassingen in hun businessmodel. Ook spreekt hij volop over duurzaam ondernemen in deze consumptiemaatschappij.

Monique Bastiaansen –
Bastiaansen Modestad

Voor Modestad Bastiaansen is samenwerking een van de belangrijkste pijlers binnen hun bedrijfsvoering. Door samen te werken met collega’s, partners, leveranciers en andere organisaties kunnen zij van elkaar leren en efficiënter werken. Monique Bastiaansen legt uit hoe zij hiermee zijn begonnen en hoe zij het gesprek met potentiële partners aangaan, evenals wat zij wel en niet delen. En wat blijkt: met de juiste personen is bijna alles wel te delen.

Irfan van Ewijk –
ID&T

ID&T is hét Nederlands entertainmentbedrijf met ruim 90 festivals zoals Mysteryland, Thunderdome, Amsterdam Open Air, Awakenings en Decibel. Tijdens corona heeft ID&T festival na festival moeten afzeggen, maar van stilzitten is duidelijk geen sprake geweest. Oprichter Irfan van Ewijk trok samen met leveranciers, creatieven en show designers de stoute schoenen aan. En voilà, daar was AMAZE! Een adembenemende belevenis waarbij bezoekers worden meegesleurd op een ‘audiovisuele trip’.

Vragen?

Heb je een vraag over het programma of over het ledenevent? Neem contact met ons op en we helpen je verder!

Contacteer de adviseur Bel ons
Joyce Verdijk

Joyce Verdijk

Intrapreneur