Aankoopgedrag in de woonbranche

Aankoopgedrag in de woonbranchePremium

24 juni 2021

Wat is de belangrijkste trigger voor de consument om te investeren in ‘thuis’? En waar letten consumenten op tijdens de aankoop? Verschilt die aankooptrigger nog per productgroep? De woonmonitor geeft antwoord op deze vragen. Je krijgt inzicht in het oriëntatie- en aankoopgedrag van de consument. Zo kun je scherper keuzes maken in bijvoorbeeld je assortiment, marketing- en/of personeelsbeleid. In dit artikel hebben we een paar interessante feiten* voor je uitgelicht:

Om dit premium artikel te bekijken moet je ingelogd zijn.

Log in Lid worden

Advies nodig?

Heb je vragen over deze cijfers of over de INretail Woonmonitor? Laat het mij weten, ik help je graag verder!

Contacteer de adviseur Bel ons
Maxime van Oosterhout

Maxime van Oosterhout

Data Analist

Ik wil graag lid worden

Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.