Geen vraag te gek
088 973 06 00

Wie ben jij als ondernemer?

De eerste stap die belangrijk is als je bezig gaat met jouw winkel als merk is na te denken over wie jij bent als ondernemer en hoe jouw klanten jou zien. Belangrijk is dat je vooral dicht bij je zelf blijft. Daarmee bepaal je je identiteit, jouw DNA. Binnen het programma Retail Richting 2030 duiken we hierin.

Wie ben jij? En wie is de klant die je zo graag in je winkel wilt? Daar gaat deze beweging over.

Tom Kikkert en Harry Bijl (retaildeskundigen en inpirators) kunnen je hiermee helpen tijdens de workshop DNA/Identiteit. De workshop wordt op verschillende plaatsen in Nederland georganiseerd. 

Laat je inspireren en ga aan de slag, op naar 2030! 

✓ Het is tijd: check nu of jouw bedrijf klaar is voor de toekomst! Vul de gratis APK-test in, onderzoek hoe jij scoort op de 7 ondernemings-pijlers: financieel, identiteit, klant, winkelconcept, locatie, marketing en personeel. En ontvang binnen een aantal dagen per mail (kosteloos) een overzichtelijk diagram waarop je heel duidelijk kan zien op welke gebieden je aan de slag kunt gaan. 

✓ Zit jouw winkel op de beste locatie? Laat het eens onderzoeken met een vestigingsplaatsonderzoek;

Bestel de gratis trendwaaier. Het helpt je om gerichter keuzes te maken tijdens de inkoop en om jouw eigen winkel perfect te stylen volgens de laatste trends;

✓ Stem de inrichting van je winkel af op jouw doelgroep. Het INretail Woonstijlen beeldboek helpt je hiermee.

✓ Meld je aan voor de presentatie van het INretail woonstijlenonderzoek en klik hier voor de vervolg workshop

Delen