Geen vraag te gek
088 973 06 00

Wie zijn jouw klanten en hoe kom je met ze in contact?

Hiervoor moet je goed weten wie je zelf bent en wie die klant is die je zo graag in je winkel wil. Daar gaat deze beweging over. Je hebt bepaald wie jij bent. Jouw doelgroep bepalen is de volgende stap.

Je start met je huidige klantenbestand door het maken van een klantenanalyse. Uiteindelijk werk je toe naar een marketingplan. Ook hierin reizen we graag met je mee en bieden we ook de nodige handvatten middels een workshop. Deze start binnenkort, houd onze agenda in de gaten.

Laat je inspireren en ga aan de slag, op naar 2030! 

✓ Tuurlijk weet je als geen ander wie er bij jou in de winkel komt. Maar wat weet je eigenlijk allemaal precies van je klant? Wat spreekt hem aan, wat niet en hebben je en je medewerkers allemaal hetzelfde beeld bij ‘jullie klant’? Hier gaan we op in tijdens de Workshop: Ken je klant!? Op 2 december a.s.

✓ Denk je er weleens aan om jouw oude stijl los te laten en op zoek te gaan naar vernieuwing? De retailscan kan je hierin veel inzicht geven.

✓ Keuken- of woonondernemer? Download gratis de GfK keuken- og woonmonitor, deze biedt inzicht in het oriëntatie- en aankoopgedrag van de Nederlandse consument.
GFK keukenmonitor -  GFK Woonmonitor

✓ Het is tijd: check nu of jouw bedrijf klaar is voor de toekomst! Vul de gratis APK-test in, onderzoek hoe jij scoort op de 7 ondernemings-pijlers: financieel, identiteit, klant, winkelconcept, locatie, marketing en personeel. En ontvang binnen een aantal dagen per mail (kosteloos) een overzichtelijk diagram waarop je heel duidelijk kan zien op welke gebieden je aan de slag kunt gaan. 

✓ Als ondernemer ben je natuurlijk druk met uiteenlopende zaken. Je staat fulltime in de winkel, houd je bezig met de inkoop en de administratie werkt zichzelf ook niet weg. Waarom is het dan toch belangrijk om tijd te besteden aan jouw social media kanalen? Omdat het een relatief makkelijke manier is om mogelijke klanten nieuwsgierig te maken naar jouw winkel(s). Lees hier alle blogs van INretails eigen social media-experts Tim Brussel en Charlotte Cozijn.

Delen