Neuromarketing toepassen in jouw webshopPremium

De meeste beslissingen die we nemen, nemen we razendsnel en zonder dat we het zelf doorhebben. Sterker nog: maar liefst 95% van ons koopgedrag gebeurt volledig onbewust. Dat betekent dat klanten vaak niet kunnen uitleggen waarom ze iets kopen. En precies daar komt neuromarketing om de hoek kijken.

Om dit premium artikel te bekijken moet je ingelogd zijn.

Log in Lid worden

Hulp inschakelen?

Heb je vragen of wil je verder sparren over hoe je neuromarketing in jouw bedrijf kunt inzetten? Neem dan contact op voor een gratis en vrijblijvend adviesgesprek.

We kijken graag of we jouw vraag kunnen oppakken met een van onze partners. Bijvoorbeeld via de MKB Werkplaats, waar studenten kosteloos helpen met uitdagingen op het gebied van digitalisering, duurzaamheid en klantbeleving.

Contacteer de adviseur Bel ons
Marco ter Horst

Marco ter Horst

Innovatiespecialist & (a.i.) DATA coördinator

Ik wil graag lid worden

Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.