Geen vraag te gek
088 973 06 00

Workshop: Wat maakt jouw winkel uniek?

"De consument regelt zijn eigen zaakjes wel. Genoeg kanalen om informatie te krijgen. En vind je het niet, dan zoek je het op of vraag je het, desnoods online in een wereldwijde groep.”

Hoe speel je hier als ondernemer op in. Hoe zorg je dat je opvalt tussen de rest. En dat de klant jou vindt?

Kortom, hoe zet je jouw winkel neer als merk? Drie stappen zijn hierin belangrijk, je moet nadenken over de vragen:

-    Wie ben ik als ondernemer?
-    Wie zijn mijn klanten?
-    En hoe komen wij met elkaar in contact?

Tijdens deze workshop gaan we in op de eerste stap die daarin belangrijk is: Wie ben ik als ondernemer en hoe denk ik dat mijn klanten mij zien? Samen met inspirator Harry Bijl en Tom Kikkert (retaildeskundige) ga je aan de slag met jouw identiteit en imago. Eerst met een inspirerende presentatie, daarna met jouw eigen winkel.

En na de workshop krijg je een opdracht mee naar huis. Binnen twee weken verwachten wij die terug en maken we een individuele online afspraak om je te adviseren.

Daarna ben je kaar voor stap 2: Wie zijn mijn klanten?
 

 

In ’t kort:

Tijdstip: Van 19.00 tot 21.30 uur. Vanaf 18.30 uur staan er broodjes en soep voor je klaar. 

Locaties:
9 september - Amersfoort
28 oktober - Zwolle
4 november - Haarlem
25 november - Rotterdam

Kosten: € 49,=

De workshop en coaching nadien zijn onderdeel van Retail 2030, het onderzoek wat INretail heeft uitgevoerd en je laat zien hoe de consument en de retail in 2030 is veranderd. Najaar 2019 volgt een actief programma waarmee leden aan de slag kunnen om (samen) te groeien richting de toekomst!

 

 

 

 

Ik wil er graag bij zijn!

* verplichte velden

Delen