Belt Vertelt: Back to College

Vragen?
Bel ondernemersservice!
088 973 06 00

Onderzoek en innovatie. Onderwerpen die op het eerste gezicht misschien meer passen bij grote bedrijven. Maar niets is minder waar. Ook kleinere organisaties zijn nieuwsgierig hoe zij verder moeten op bepaalde gebieden.

Weten wat er speelt in de branche is ook cruciaal om in te spelen op de veranderingen die gaande zijn. Ieder bedrijf, groot of klein, zal moeten blijven innoveren om te kunnen blijven bestaan.

Vandaag weten, morgen doen

Een onderzoek helpt je hierbij goed op weg. Het is niet voor niets dat wij ons onderzoek Retail richting 2030 constant blijven uitlichten. Maar ook in het TMO DevelopmentLAB worden vele innovatieve onderzoeken uitgevoerd door TMO-studenten. In het afgelopen jaar zijn er ruim 50 onderzoeken uitgevoerd binnen diverse thema’s voor allerlei verschillende (fashion)opdrachtgevers. Op maandag 2 juli worden de resultaten van deze onderzoeken gepresenteerd tijdens de Bac to College-dag door middel van creatieve en innovatieve oplossingen voor de opdrachtgever en de fashionsector. Nieuwe én praktische kennis die je meteen kunt inzetten in jouw winkel!

De onderzoeken zijn uitgevoerd voor opdrachtgevers zoals Rituals, de Bijenkorf, Intersport, Bol.com, verschillende winkelgebieden en voor INretail. Alle presentaties zijn opengesteld voor genodigden, dus ook voor jullie! Je kunt kiezen uit de 50 presentaties die tussen 9:00 en 16:00 uur worden gegeven. Met thema’s als on- en offline retail, robotics in retail en winkelgebieden, brand strategy en data-analyses is er voor iedereen wel een presentaties om de kennis mee op te halen en dit te gebruiken in de eigen strategie. Kies er een aantal uit en laat je informeren en inspireren. Wellicht laat jij binnenkort ook een onderzoek uitvoeren om je zo optimaal te kunnen ontwikkelen!

Innovatie in de branche

Op initiatief van het netwerk NL NextFashion & Textiles wordt er na de presentaties een rondetafelgesprek georganiseerd rondom het thema ‘Financiering van en investeren in onderzoek, innovatie en startups’. De centrale vraag is welke inspanningen moeten en kunnen partijen leveren om de kleding- en textielbranches innovatiever te laten werken? Deelnemers aan deze discussie zijn onder meer vertegenwoordigers van verschillende soorten financiers, maar ook allerlei retail-ondernemers. Ook jij kan hieraan deelnemen. De discussie gaat om 16:00 uur van start en zal ongeveer 1,5 uur duren.

Praktische informatie

Datum en tijd: maandag 2 juli | presentaties 9:00 – 16:00 uur | rondetafel 16:00 – 17:30 | borrel 17:30
Plaats: TMO Fashion Business School | Driebergsestraatweg 11, Doorn
Prijs: €20 als bijdrage in de cateringkosten
Inschrijven: Arianne Goris, Manager Marketing & Communicatie | goris@tmo.nl

Tags
Contactpersoon
Edwin Belt
Edwin Belt
Branchespecialist Mode
06 105 056 66

Recent nieuws

  • open

    Modefabriek | a procreative and inspiring fashion event

    Nieuws
    zondag, 8 juli 2018
    8 en 9 juli 2018 staat de modefabriek weer op de agenda
    Modefabriek | a procreative and inspiring fashion event
  • open

    De consument van de toekomst verwacht relevantie

    Nieuws
    Eergisteren, 22 juni 2018
    De consument lijdt aan infobesitas. De consument staat de hele dag aan en wordt gewild of ongewild geconfronteerd met een overload aan berichten en signalen die niet relevant zijn. Een consument wil maatwerk, beschrijft de trend Massacommunicatie & Persoonlijke Micromomenten in Retail richting 2030. Hoe je maatwerk zou kunnen leveren ligt Lightspeed in onderstaande whitepaper uit.
    De consument van de toekomst verwacht relevantie
  • open

    De voorbereidingen voor een verkoopplan in een notendop

    Nieuws
    woensdag, 20 juni 2018
    De meimaand kent ieder jaar flinke uitdagingen, met zijn feestdagen en de daaraan gekoppelde schoolvakanties welke doorgaans invloed hebben op de omzet. Maar wat doe je daar nu aan?
    De voorbereidingen voor een verkoopplan in een notendop
  • open

    Proeftijd blijft twee maanden

    Nieuws
    woensdag, 20 juni 2018
    Op 1 juli loopt de huidige cao af. De proeftijd in contracten langer dan 6 maanden voor nieuwe medewerkers kan in tegenstelling tot een eerder bericht gewoon op twee maanden blijven staan.
    Proeftijd blijft twee maanden

Gerelateerd aan dit artikel

Delen