Geen vraag te gek
088 973 06 00

TMO studente Lisan Bakker wint INretail Award voor beste scriptie

Tijdens de diploma-uitreiking van TMO Fashion Business School op 27 september, is de INretail Award toegekend aan de best beoordeelde TMO scriptie en afstudeerstage van het afgelopen semester.

De prijs werd gewonnen door studente Lisan Bakker Kleve. Zij liep haar afstudeerstage bij Wehkamp en deed onderzoek naar de (online) informatiebehoefte van de consument.

Online productinformatie

Lisan Bakker Kleve heeft haar stage volbracht bij Wehkamp dat onderzoek wilde naar de informatiebehoefte van de consument ten aanzien van (online) productcontent in het segment (dames-)kleding. Lisan heeft niet alleen naar de bestaande templates gekeken maar ook onderzocht in welke mate een artikelomschrijving belangrijk is op een productdetail pagina.

Een interessante uitkomst is dat de klant, na het bekijken van visuele content, veel waarde hecht aan reviews. Naast dit onderzoek werkte zij mee aan de verdere ontwikkeling van competenties. Lisan heeft niet alleen veel aandacht besteed aan het uitbreiden van haar netwerk maar heeft ook haar opgebouwde netwerk uit AT6, de ondernemerschapsleerlijn, aangesproken. Zo heeft ze zelfstandig een sustainable event kunnen organiseren in overleg met de personeelsvereniging van Wehkamp.

De INretail Award

Harry Bijl, retail expert van brancheorganisatie INretail, reikte de award uit tijdens de diploma-uitreiking van TMO. Volgens Bijl heeft Lisan een onderzoek verricht dat heel bruikbaar is voor de branche. “Bij succesvolle  retail- en e-commerce-bedrijven draait het richting 2030 steeds meer om: relevant zijn, iets betekenen en het vertrouwen krijgen van je trouwe bezoekers. Lisan toonde dat ook aan.”

De winnaar van de INretail Award ontvangt niet alleen de fysieke award, maar mag ook deelnemen aan één van de inspiratiereizen in binnen- en buitenland, die door INretail meerdere keren per jaar worden verzorgd.

 

Delen