Geen vraag te gek
088 973 06 00

Webinar Groeien ten tijde van corona

 

 

 

 

 

 

Het Retail landschap is de afgelopen maanden sneller veranderd dan ooit. De corona pandemie heeft een enorme impact gehad op het consumentengedrag, wat zorgde voor een herverdeling in de markt. Het aantal online bestellingen groeide enorm. Maar tegelijkertijd zien we ook een herwaardering van lokale, persoonlijke service en menselijk contact. In een tijd waar grote partijen als Zalando, Bol.com en Amazon groeien als kool is persoonlijke service misschien wel jouw belangrijkste troef…

Mei Ling Tan

Maar kun je als retailer ervoor zorgen dat persoonlijke service zorgt voor omzet groei? In deze webinar blaast Mei Ling Tan je commerciële visie nieuw leven in. Mei Ling is mede-oprichter van House of Einstein, een online personal shopping service voor mannen. Van de totale omzet, komt inmiddels 80% uit terugkerende klanten. Ze is daarmee dé expert als het gaat om een businessmodel op basis van persoonlijke aandacht en klantenbinding. Met haar bedrijf Superflow helpt ze inmiddels verschillende andere partijen waaronder WE Fashion en PME Legend met het verhogen van de omzet uit terugkerende klanten.

Webinar Groeien ten tijde van Corona | 6 oktober | 19:30 - 20:45

Na deze webinar:

  • Leer je hoe e-commerce partijen naar het Retail kijken.
  • Begrijp je termen als ‘customer lifetime value’, ‘cost per acquisition’ en ‘share of wallet’.
  • Weet je wat de belangrijkste metrics zijn waarop House of Einstein wordt aangestuurd.
  • Heb je een commercieel framework om te kijken naar je eigen business.
  • Heb je concrete tips hoe je meer omzet kan halen uit een klant en hoe je je klantenbase kan laten groeien.
  • Begrijp je dat nu het moment is van reactieve naar pro-actieve verkoop te gaan.
  • Weet je hoe je je hele team kan meenemen in jouw groeiambitie.

Vul onderstaand formulier in en meld je kosteloos aan

Delen