Fris je huis op = CBW-Erkend

Campagne CBW-erkend: Fris je huis opPremium

2 juni 2022

Heb jij 'm toevallig al voorbij zien komen op Pinterest? Onze online marketing campagne ‘Fris je huis op’ voor CBW-erkend is eind mei gestart. We inspireren hiermee consumenten om hun huis op te (blijven) frissen. Niet alleen met een lik verf in de juiste trendkleur, maar ook met een nieuwe bank, een aangepaste keuken of een spiksplinternieuw toilet. Juist nu willen we consumenten blijven stimuleren om (grote) aankopen te doen. In een CBW-erkende winkel natuurlijk.

Om dit premium artikel te bekijken moet je ingelogd zijn.

Log in Krijg een proefperiode

Anna Hutten

Anna Hutten

Brancheadviseur wonen

Ik wil graag lid worden

Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.