Geen vraag te gek

PERSBERICHT: INretail stuurt coronaproof team op pad

Vandaag gaat een corona proof team van INretail op pad om veilig winkelen topprioriteit te blijven houden in winkels. Ondernemers en medewerkers doen er alles aan om veilig kopen mogelijk te maken.

In de praktijk zijn er altijd uitdagingen en die verzamelt INretail vandaag om het voor de hele branche beter te maken.

Veiligheid voor het eigen team en de klanten is topprioriteit en dat lukt als ondernemers, verkoopmedewerkers en ook consumenten zich aan de afspraken houden. Met het laatste herfstvakantie-weekend voor de deur is het extra belangrijk dat ondernemers en hun verkoopmedewerkers alert zijn op de veiligheidsregels die gelden.

Coronaproof pakket voor ondernemers
De 1,5 meter afstand is cruciaal in de strijd tegen corona, net als een duidelijk deurbeleid dat voorkomt dat er teveel mensen tegelijk in de winkel zijn en de richtlijn van één klant per tien vierkante meter. INretail heeft deurposters ontwikkeld die van de site gedownload kunnen worden. Ze zijn voor alle winkels beschikbaar en ook wordt via de site extra informatie gedeeld over aanvullende maatregelen. Winkels mogen tot 20.00 uur open zijn, daarna is ook personal shopping verboden.

De retail werkt actief bezig met het coronaproof houden van haar winkels volgens het protocol veilig winkelen en volgt de overheidsmaatregelen strikt op.