INretail Woonwinkelmonitor

INretail Omzetmonitor wonen

Maandelijks zien hoe jouw omzet zich ontwikkelt vergeleken met anderen in de woonbranche? Dat kan met de INretail Woonwinkelmonitor. Doe mee en ontvang gratis de cijfers die jou in staat stellen om direct actie te ondernemen op de ontwikkelingen in de markt.

Kosten

De rapportage van de Woonwinkelmonitor verschijnt 12 keer per jaar in een online omgeving. Doe je mee en lever je data aan, dan kost dit je niks en is het gratis. Wanneer je geen data aanlevert, kun je een jaarabonnement afsluiten (normale prijs: €425,00 excl. btw; prijs voor leden: €375,00 excl. btw).

Welke marktcijfers krijg ik?

• Gemiddelde omzetontwikkeling in de totale branche.
  • Uitsplitsingen naar branche (meubelzaken, woningtextielzaken, gemengde zaken, slaapspeciaalzaken, keukenspeciaalzaken).
  • Ontwikkeling GWB versus mkb.
  • Verdere uitsplitsingen naar regio, prijsniveau, VVO-vestiging, omzetgrootte onderneming, assortimentsstijl (klassiek, modern, alle stijlen).

Voordelen van deelnemen

• Eenvoudig en snel cijfers doorgeven via een online omgeving.
  • Gratis 24/7 toegang tot de online bedrijfsrapportage.
  • Anonieme en vertrouwelijke verwerking van cijfers door Panteia, zodat ze nooit herleidbaar zijn tot een individuele onderneming.

Aanvragen - INretail Woonwinkelmonitor

De rapportage van de Woonwinkelmonitor verschijnt 12 keer per jaar in een online omgeving. Wanneer je geen data aanlevert, is het mogelijk een jaarabonnement af te sluiten (normale prijs: €425,00; prijs voor leden: €375,00). Je ontvangt de rapportage maandelijks per e-mail. Prijzen zijn exclusief BTW. Deze rapportage is niet te bestellen door inkooporganisaties (behalve wanneer, minimaal 80% van achterban deelneemt) en retailers.

Advies nodig?

Heb je een vraag over de INretail Woonwinkelmonitor wonen? Neem dan contact met mij op, ik help je graag verder!

Henrike Bijlstra

Coördinator Data & Onderzoek