Influencermarketing: zo pak je het slim aanPremium

Influencermarketing is een krachtige manier om jouw product of dienst onder de aandacht te brengen bij een specifieke doelgroep. Het houdt in dat je influencers – mensen met een eigen volgersgroep op social media zoals Instagram, YouTube of TikTok – inzet om jouw merk te promoten. Deze influencers delen hun passie en expertise op een persoonlijke manier, waardoor hun volgers hen vertrouwen. Wanneer zij jouw product aanbevelen, is dat veel waard.

Om dit premium artikel te bekijken moet je ingelogd zijn.

Log in Lid worden

Hulp inschakelen?

Heb je vragen of wil je verder sparren over hoe je influencermarketing kunt inzetten voor jouw bedrijf? Neem dan contact op voor een gratis en vrijblijvend adviesgesprek.

We kijken graag of we jouw vraag kunnen oppakken met een van onze partners. Bijvoorbeeld via de MKB Werkplaats, waar studenten kosteloos helpen met uitdagingen op het gebied van digitalisering, duurzaamheid en klantbeleving.

Contacteer de adviseur Bel ons
Marco ter Horst

Marco ter Horst

Innovatiespecialist & (a.i.) DATA coördinator

Ik wil graag lid worden

Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.