Website en social media koppelen: waarom het slim is en hoe je het aanpakt Premium

Je hebt een mooie website én je bent actief op social media. Maar werk je ook slim samen met jezelf? Door je website en social kanalen goed aan elkaar te koppelen, vergroot je je bereik, versterk je je merk én maak je het makkelijker voor klanten om jou te vinden, te volgen en uiteindelijk... iets te kopen. 

Om dit premium artikel te bekijken moet je ingelogd zijn.

Log in Lid worden

Hulp inschakelen?

Heb je vragen of wil je verder sparren over welke social media kanalen jouw (online) winkel kunnen helpen? Neem dan contact op voor een gratis en vrijblijvend adviesgesprek.

We kijken graag of we jouw vraag kunnen oppakken met een van onze partners. Bijvoorbeeld via de MKB Werkplaats, waar studenten kosteloos helpen met uitdagingen op het gebied van digitalisering, duurzaamheid en klantbeleving.

Contacteer de adviseur Bel ons
Marco ter Horst

Marco ter Horst

Innovatiespecialist & (a.i.) DATA coördinator

Ik wil graag lid worden

Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.