Voice search: de nieuwe zoekrealiteitPremium

De manier waarop mensen online zoeken verandert razendsnel. Typte men vroeger een paar zoekwoorden in Google, nu stellen consumenten volledige vragen. Hardop via voice search of aan slimme AI-tools, zoals ChatGPT.
 
Voor jou als retailer betekent dit een shift: het is niet meer genoeg om alleen zichtbaar te zijn. Je moet ook relevant en behulpzaam zijn op precies het juiste moment.
 
In dit artikel lees je:

Om dit premium artikel te bekijken moet je ingelogd zijn.

Log in Lid worden

Hulp inschakelen?

Heb je vragen of wil je verder sparren over hoe je slim inspeelt op AI-gestuurd zoeken? Neem dan contact op voor een gratis en vrijblijvend adviesgesprek.  

We kijken graag of we jouw vraag kunnen oppakken met een van onze partners. Bijvoorbeeld via de MKB Werkplaats, waar studenten kosteloos helpen met uitdagingen op het gebied van digitalisering, duurzaamheid en klantbeleving.

Contacteer de adviseur Bel ons
Marco ter Horst

Marco ter Horst

Innovatiespecialist & (a.i.) DATA coördinator

Ik wil graag lid worden

Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.