Complexe klachten en lastige kwesties? Als klant en winkel er samen niet uitkomen, kan stichting UitgesprokenZaak.nl een uitspraak doen. In deze kwestie verkoopt de ondernemer een hoekbank, waarvoor hij een aanbetaling van € 400 ontvangt. De consument bedenkt zich na twee maanden en wil de aanbetaling terug, maar de ondernemer weigert.

Welles nietes. Mag de ondernemer annuleringskosten berekenen?Premium
13 december 2023
Heb je vragen over een klacht die dreigt een geschil te worden?
Neem dan (gratis) contact op met de ervaren mensen van de INretail Ondernemersservice. Zij denken graag met je mee!
Contacteer de adviseur Bel ons
Thijmen de Coo
Adviseur Ondernemersservice- Gerelateerd -
Ik wil graag lid worden
Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.
Categorie
- Klachten & geschillen
Tags
- #geschil
- #geschillencommissie
- #uitgesprokenzaak.nl
Type
- Nieuwsbericht