Complexe klachten en lastige kwesties? Als klant en winkel er samen niet uitkomen, kan stichting UitgesprokenZaak.nl een uitspraak doen. In deze kwestie klaagt de consument over het feit dat de ondernemer alleen de vloer wil terugbetalen, die niet goed is, terwijl de consument meer schade heeft.

Welles nietes | Moet de ondernemer bij een gebrekkige vloer meer terugbetalen dan alleen de vloer?Premium
20 februari 2025
Heb je vragen over een klacht die dreigt een geschil te worden?
Neem dan (gratis) contact op met de ervaren mensen van de INretail Ondernemersservice. Zij denken graag met je mee!
Contacteer de adviseur Bel ons
Thijmen de Coo
Adviseur Ondernemersservice- Gerelateerd -
Ik wil graag lid worden
Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.
Categorie
- Consument
- Klachten & geschillen
Tags
- #geschil
- #geschillencommissie
- #uitgesprokenzaak.nl
- #welles/nietes
Type
- Nieuwsbericht