Complexe klachten en lastige kwesties? Als klant en winkel er samen niet uitkomen, kan de stichting UitgesprokenZaak.nl een uitspraak doen. In deze kwestie waarschuwt de ondernemer dat de klant voor bescherming van muren en vloeren moet zorgen bij de aflevering van een bank. Er ontstaat schade, moet de ondernemer die vergoeden?

Welles nietes. Moet ondernemer ondanks disclaimer toch schade vergoeden?Premium
12 juli 2023
Heb je vragen over een klacht die dreigt een geschil te worden?
Neem dan (gratis) contact op met de ervaren mensen van de INretail Ondernemersservice. Zij denken graag met je mee!
Contacteer de adviseur Bel ons
Thijmen de Coo
Adviseur Ondernemersservice- Gerelateerd -
Ik wil graag lid worden
Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.
Categorie
- Klachten & geschillen
Tags
- #geschil
- #geschillencommissie
- #uitgesprokenzaak.nl
Type
- Nieuwsbericht