INretail en de klant trends

INretail en de klant trends

7 januari 2021

Wij verzamelen de beste voorbeelden van ondernemers die inspelen op klantwensen en de unieke mogelijkheden voor klantcontact. We bundelen al deze expertise in een toepasbare tool, zodat ondernemers zelf de beste keuze kunnen maken.

Klantmotivaties en contacten

Het succes van een onderneming hangt sterk af van de verzameling aan interacties met klanten. Bedrijven zijn waardevoller als ze voor een langere periode persoonlijker zijn, kopen makkelijker en shoppen leuker maken. Op basis van alle (on- en offline) interacties doen klanten ervaringen op. De optelsom van alle die interacties bepaalt de mate van klantwaardering. Een hoge waardering werkt verbindend, versterkt de gunfactor, stimuleert de omzet, zorgt voor herhaal bezoek en maakt klanten tot fans. In de nabije toekomst zal een hoge waardering sterk afhangen van de mate van de manier waarop ondernemers met hun klant en de relatie bezig zijn.

Advies nodig?

Voor juridische vraagstukken, vragen over financiering, hr of andere simpele en complexe kwesties kun je terecht bij een van onze adviseurs.

Contacteer de adviseur Bel ons
Margriet Baan

Margriet Baan

Adviseur ondernemersservice

Ik wil graag lid worden

Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.