Reputatiemanagement via social media Premium

Je online reputatie is goud waard. Zeker in de fashion- en woonretail, waar klanten veel via social media ontdekken en beoordelen. Reputatiemanagement via social media betekent dat je actief volgt wat mensen online over jouw bedrijf zeggen, dat je reageert op berichten en werkt aan een positief beeld van je merk. 

Om dit premium artikel te bekijken moet je ingelogd zijn.

Log in Lid worden

Hulp inschakelen

Heb je vragen of wil je verder sparren over reputatiemanagement via social media? Neem dan contact op voor een gratis en vrijblijvend adviesgesprek.

We kijken graag of we jouw vraag kunnen oppakken met een van onze partners. Bijvoorbeeld via de MKB Werkplaats, waar studenten kosteloos helpen met uitdagingen op het gebied van digitalisering, duurzaamheid en klantbeleving.

Contacteer de adviseur Bel ons
Marco ter Horst

Marco ter Horst

Innovatiespecialist & (a.i.) DATA coördinator

Ik wil graag lid worden

Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.