Complexe klachten en lastige kwesties? Als klant en winkel er samen niet uitkomen, kan stichting UitgesprokenZaak.nl een uitspraak doen. In deze kwestie plaatst de ondernemer een oude koelkast in een nieuwe keuken. Die blijkt daarna te resoneren. De consument wil dat de ondernemer dit verhelpt.
Welles nietes | Is de ondernemer verantwoordelijk voor overzetten oude koelkast?Premium
11 juni 2024
Heb je vragen over een klacht die dreigt een geschil te worden?
Neem dan (gratis) contact op met de ervaren mensen van de INretail Ondernemersservice. Zij denken graag met je mee!
Contacteer de adviseur Bel onsThijmen de Coo
Adviseur Ondernemersservice- Gerelateerd -
Ik wil graag lid worden
Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.
Categorie
- Consument
- Klachten & geschillen
Tags
- #geschil
- #geschillencommissie
- #uitgesprokenzaak.nl
- #welles/nietes
Type
- Nieuwsbericht