INretail Personeelshandboek

INretail Personeelshandboek

Het personeelshandboek is een onmisbare tool bij het aannemen van medewerkers.

Wel of geen mobiele telefoon tijdens werktijden? Wat is het protocol voor ziekmeldingen? En wat zijn de regels voor de dagelijkse rook- en lunchpauzes? Het personeelshandboek van INretail is inhoudelijk vormgegeven volgens de laatste cao- en juridische richtlijnen. Het enige wat je zelf hoeft te doen is je bedrijfsinformatie in te vullen en de informatie weg te laten die niet op jouw bedrijf van toepassing is. Met het Personeelshandboek heb je een volledig en professioneel naslagwerk in handen dat je nog jarenlang kunt gebruiken voor je toekomstige medewerkers.

Een personeelshandboek is onmisbaar bij het aannemen van een nieuwe medewerker en te voldoen aan de wettelijke eisen. Ideaal zo’n voorbeeld, het scheelt mij zoveel tijd en uitzoekwerk!”

Jouw voordelen:

  • Bestel hier voor €299,- excl. BTW (niet-leden prijs €1.000,- excl. BTW dit is een gemiddelde marktprijs)
  • Het scheelt je tijd en uitzoekwerk
  • Het handboek is zowel in het Nederlands als in het Engels beschikbaar. Je ontvangt het digitale Personeelshandboek per mail.

Bestellen of samenstellen

Bestel hier links het Personeelshandboek. Het boek wordt dan meteen in je winkelwagen geplaatst. Je kunt ook zelf in een paar minuten jouw personeelshandboek samenstellen in de adviestool door het doorlopen van een aantal vragen.

Stel hier jouw personeelshandboek samen

Advies nodig?

Heb jij een vraag over het Personeelshandboek? Neem dan contact op, dan helpen we je graag verder!

Contacteer de adviseur Bel ons
Thijmen de Coo

Thijmen de Coo

Adviseur Ondernemersservice

Ik wil graag lid worden

Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.