In juli berichtte INretail al dat de Autoriteit Consument en Markt (ACM) zich bezighoudt met de naleving van de wettelijke garantie. De ACM heeft een openbare én aan specifieke bedrijven gerichte brief verstuurd met uitleg over de rechten. Daarna startte zij een informatiecampagne om consumenten attent te maken op hun rechten bij garantie. Onderdeel van die campagne is een ‘garantiewinkel’ in de centrale hal van station Utrecht Centraal.

ACM opent ‘garantiewinkel’ op Utrecht CentraalPremium
17 september 2025
Advies nodig?
Is een kwestie onduidelijk of zijn er vragen? Neem contact met mij op
Contacteer de adviseur Bel ons
Marjan Spronk
Beleidsadviseur consumentenzaken- Gerelateerd -
Ik wil graag lid worden
Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.
Tags
- #geschillencommissie
- #geschillenregeling
Type
- Nieuwsbericht