Geen vraag te gek
088 973 06 00

Hoe verbind ik online mensen met mijn winkel?

Tegenwoordig reken je nog af bij de kassa, in 2030 is er misschien wel een kassaloze wereld. Bij binnenkomst wordt de klant meteen herkend en met een gepersonaliseerd advies perfect geholpen.

Zeker toekomstmuziek, maar de platformen, algortimes en Google worden steeds groter. Technologie wordt onze grootste vriend. Data het codewoord. Hoe ga je mee als ondernemer? Wat zijn jouw logische stappen? Hoe zorg je dat je de klant thuis al kan inspireren? En hoe breng je nieuwe technologie in jouw winkel?

Velen praten gemakkelijk over het omni-channel model. Niets is zo lastig om een volledig omni-channel model neer te zetten. Maar met een multi-channel strategie kom je al een heel eind. Uiteraard staat jouw klant centraal en ben je verbonden met hem of haar middels alle online kanalen die jouw doelgroep interesseren. Belangrijke vraag is hoe je de conversie kan vergroten van deze online kanalen naar de fysieke winkel.

Laat je inspireren en ga aan de slag, op naar 2030! 

✓ Hoe zet jij social media in? Lees de blog van onze social media experts;

✓ Hoe word jouw website online beter vindbaar? Krijg 20-25% korting op SEO en SEA-advies in onze ledenwinkel;

✓ Verkopen via hét online winkelplatform van Nederland en België: BOL.com. Dat kan ook via de ledenwinkel van INretail;

✓ Hoe je meer rendement haalt uit je social media-kanalen? Lees het hier;

✓ Die hashtags #... Hoe gebruik je die op Insta? Lees het hier;

✓ Aan de slag met reviewmarketing? Doe het met korting via de ledenwinkel.

Delen