Wat is de belangrijkste trigger voor de consument om te investeren in ‘thuis’? En waar letten consumenten op tijdens de aankoop? Verschilt die aankooptrigger nog per productgroep? De woonmonitor geeft antwoord op deze vragen. Je krijgt inzicht in het oriëntatie- en aankoopgedrag van de consument. Zo kun je scherper keuzes maken in bijvoorbeeld je assortiment, marketing- en/of personeelsbeleid. In dit artikel hebben we een paar interessante feiten* voor je uitgelicht:
Aankoopgedrag in de woonbranchePremium
24 juni 2021
Advies nodig?
Heb je vragen over deze cijfers of over de INretail Woonmonitor? Laat het mij weten, ik help je graag verder!
Contacteer de adviseur Bel onsMaxime van Oosterhout
Data Analist- Gerelateerd -
Ik wil graag lid worden
Leden kunnen altijd rekenen op juridisch en zakelijk advies op maat, zij krijgen toegang tot een groot bestand aan voorbeelddocumenten en contracten, trainingen en evenementen.